Türk Telekom Medya Merkezi

Türk Telekom’un yenilenen Üsküdar Müşteri Merkezi hizmete girdi
19 Aralık 2019

Türk Telekom’un yenilenen Üsküdar Müşteri Merkezi hizmete girdi

Türkiye’nin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketi Türk Telekom, yenilenen Üsküdar Müşteri Merkezini hizmete soktu. Yeni müşteri merkezi, çağdaş mağazacılık anlayışıyla görsel ve mimari açıdan yenilendi. Operasyon modeli ve yetkinlikleri artırıldı, ürün ve hizmet portföyü geliştirildi. Türk Telekom, hızlı büyüme ve mükemmel müşteri deneyimi hedefleriyle satış kanallarını yeniliyor. Bu kapsamda Ofis Transformasyon Projesi ile kendine ait ofislerini Türk Telekom Müşteri Merkezlerine (TTMM) dönüştürüyor. Son olarak bu amaç doğrultusunda yenilenen Türk Telekom’un Üsküdar Müşteri Merkezi de törenle hizmete girdi. Yenilenen müşteri merkezi, çağdaş mağazacılık anlayışıyla; görsel ve mimari açıdan son derece modern bir görünüme sahip. Müşteri merkezinde operasyon modeli ve yetkinlikleri artırıldı, ürün ve hizmet portföyü geliştirildi. Bu sayede müşteri deneyimi ve hizmet kalitesi de arttı. Türk Telekom Müşteri Merkezi’nde; en iyi müşteri deneyiminin sağlanması amacıyla, müşteriyle temas kurulmasından Mobil Hat, Sabit Telefon, Sabit İnternet, Çeşitli Cihaz Seçenekleri ve TİVİBU ürünlerinin satışına kadar birçok işlem gerçekleştiriliyor. Üsküdar Müşteri Merkezi yenilenen yüzü, deneyimli ofis kadrosu ve iş modelleri ile İstanbullulara hizmet vermeye devam edecek. 

 

 

Basın Kiti

Basın Kitini İndir
Diğer Basın Bültenleri ve Görseller