Türk Telekom Medya Merkezi

Türk Telekom Programattik’ten Integral Ad Science ile uluslararası iş birliği
20 Haziran 2020

Türk Telekom Programattik’ten Integral Ad Science ile uluslararası iş birliği

Türk Telekom’un yeni nesil dijital reklam platformu Programattik, dünyanın en büyük dijital reklam doğrulama şirketi Integral Ad Science (IAS) ile iş birliği gerçekleştirdi.

 

Türkiye’nin dijital gelişimine liderlik eden Türk Telekom’un teknoloji destekli dijital reklam çözümleri servisi Programattik, dijital doğrulama ve optimizasyon hizmetleri veren IAS ile DSP (Talep Yönlü Platform) ürünü için entegrasyon gerçekleştirdi. Türk Telekom’un Programattik platformunu kullanan ajansların ve markaların, IAS'ın marka güvenliği, reklam dolandırıcılığını önleme, görünürlük ölçümleri ve tüm metriklerde raporlama gibi servislerinden yararlanabilmelerini sağlayan iş birliği, Türk Telekom müşterilerine teklif öncesi ve sonrasında tam koruma sağlıyor.

 

Türk Telekom Dijital Ödeme Çözümleri Direktörü Tuğrul Taşgetiren, “Sunduğumuz programatik tabanlı hizmetlerde marka güvenliği, önem verdiğimiz konuların başında geliyor. Hizmet kalitemizi artırmak için, alanında dünya çapında kendini kanıtlamış IAS’ın güçlü teknolojisinden ve bilgi birikiminden bu stratejik ortaklıkla yararlanmak istedik. IAS’ın Programattik DSP ürünümüz ile entegre ettiğimiz, güvenlik ve görünürlük sağlayan hedefleme ve raporlama araçları, dijital reklamda sahtekarlık risklerini ortadan kaldırarak en üst düzeyde marka güvenliği ile müşterilerimizin kampanyalarını daha etkili bir biçimde ölçmemize ve optimize etmemize yardımcı olacak” dedi.

Basın Kiti

Basın Kitini İndir
Diğer Basın Bültenleri ve Görseller