Türk Telekom iştiraki AssisTT EMEA bölgesinin “En İyi Çağrı Merkezi” seçildi
AssisTT, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödül organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın (Dünya Çağrı Merkezi Ödülleri) EMEA finallerine 3 altın ödülle damga vurdu. AssisTT Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’yı kapsayan bölgede “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” dalında birincilik ödüllerini alırken, bu önemli başarısı ile her üç dalda yarışmanın küresel finallerine katılma hakkını da elde etti. Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, hizmet kalitesiyle sadece Türkiye’de değil uluslararası alanda da kazandığı başarılara yenilerini eklemeye devam ediyor. Çağrı merkezi sektörünün küresel çapta en prestijli ödül organizasyonlarından olan ve bu yıl 20 ülkeden 100’ün üzerinde şirketin yarıştığı Contact Center World Awards’ın EMEA finallerine üç kategoride birden katılan AssisTT, “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Dış kaynak İş Ortaklığı” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” alanlarında rakiplerini geride bırakarak her üç dalda birinci olarak büyük ödülleri aldı. AssisTT’in ödüllerinde öne çıkanlar AssisTT, 22-26 Mayıs 2017 tarihleri arasında Londra’da gerçekleştirilen ödül organizasyonunda geçen yıl da dünya birinciliğini Türkiye’ye getirmişti. AssisTT, Contact Center World Awards En İyi Çağrı Merkezi (Best Contact Center - Mega Size) kategorisinde uzun yıllardır sürdürdüğü hızlı ve istikrarlı büyüme ile bu yıl da yer aldı. AssisTT, dış kaynak modeli ile hizmet veren çağrı merkezi şirketlerinin, hizmet verdikleri kurumsal müşterileri ile birlikte yer aldıkları En İyi Dış kaynak İş Ortaklığı (Best Outsourcing Partnership) kategorisine bu yıl Sağlık Bakanlığı ile katıldı. AssisTT bu kategoride tüm dünyada övgüler alan ve uygulamadaki başarısıyla örnek gösterilen Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) projesi ile jüri karşısına çıktı. AssisTT’in yarışmada yer aldığı bir diğer kategori olan En İyi Teknoloji İnovasyonu (Best Technology Innovation) kategorisinde ise TREDAŞ’la yürüttüğü TESLA ile yarıştı. Bu hizmet, tüm enerji dağıtım şirketlerine uyarlanabilme imkânı taşıyor. “19 ilde 25 lokasyonda 365 gün 24 saat çalışarak sektöre öncülük ediyoruz” Contact Center World Awards EMEA’da kazandıkları ödülleri değerlendiren AssisTT Genel Müdürü Cemil Yıldırım şunları söyledi: “Ülkemiz bugün dünya çağrı merkezi sektöründe ‘en hızlı büyüyen’ ülkelerden biri. AssisTT olarak, ülkemizin bu alanda en üst sıralara çıkması için 365 gün 24 saat çalışıyoruz… Güçlü teknolojik altyapımız ve etkin insan kaynağı yönetimimizle, hizmet anlayışımızı geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine taşıdık. Bugün itibariyle 19 ilde ve 25 lokasyonda hizmet veriyoruz. Bizi gururlandıran bu büyüklüğün ardında; vizyonu geniş, açık iletişime inanan, dinamik, 10 bini aşkın çalışanımız var… Türkiye’nin lider çağrı merkezi şirketi olarak başarılarımızın dünya çapında prestijli ödüllerle tescillenmesi bizi gururlandırarak yeni başarılar için motive ediyor. Contact Center World Awards EMEA’da katıldığımız üç dalda büyük ödülleri kazanmak bu noktada bizi çok gururlandırdı. Ödüllerimiz, sektörümüzde üstlendiğimiz öncü rolün de bir göstergesi aynı zamanda. Gösterdiğimiz bu başarıda emeği geçen tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum.” İngiltere’nin başkenti Londra’da 26 Mayıs 2017 Cuma günü düzenlenen törenle sahiplerini bulan Contact Center World EMEA Ödülleri bu yıl 12. kez gerçekleştirildi. Contact Center World Awards, iki aşamada gerçekleştiriliyor. İlk aşamada; Kuzey ve Güney Amerika, Asya Pasifik ve Avrupa, Ortadoğu ve Afrika olmak üzere üç bölgede seçmeler yapılıyor. Bölge finallerinde başarılı olan çağrı merkezi şirketleri, sonraki aşamada dünya finallerinde yarışmaya hak kazanıyor.