Türk Telekom’dan internet müşterilerine özel pratik çözüm
Türk Telekom yine bir ilki gerçekleştiriyor; tüketicilere internet bağlantı sorunlarını uzaktan ve kimseden destek almadan Pratik Çözüm uygulaması ile rahatça çözme imkânı sunuyor
Türk Telekom internet müşterileri, Pratik Çözüm uygulaması ile artık bağlantı problemlerini dış destek almadan kendileri çözebiliyorlar. Türkiye’de bir ilk olan bu uygulamayla müşteriler; modemi uzaktan yeniden başlatabiliyor, Wi-Fi şifresini değiştirebiliyor ve misafire ayrı ağ ve şifre oluşturabiliyor. Böylelikle Türk Telekom, Pratik Çözüm ile yılda 1 milyon TL tasarruf etmeyi hedefliyor. Türkiye’nin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketi Türk Telekom, Türkiye’deki müşteri deneyimine yenilikçi çözümler getirmeye devam ediyor. Bu kapsamda zenginleştirilen Pratik Çözüm uygulaması, Türk Telekom internet müşterilerinin bağlantı sorunlarını tespit ederek bu sorunların çözülmesi için çağrı merkezleri gibi diğer kanallardan destek almaya gerek olmadan çözümler sunuyor. Pratik Çözüm ile internet artık daha güvenli Müşterilerinin ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Türk Telekom, Pratik Çözüm uygulamasına birçok yeni özellik getirdi. Bu yeniliklerden bir tanesi olan Tek Şifre ile giriş yapabilme özelliği sayesinde Pratik Çözüm, artık daha kişisel bir yapıya ulaşıyor ve daha etkin raporlama imkânı sağlayarak tüketicilere yönelik daha nokta atışı çözümlerin sunulabilmesini sağlıyor. Müşterilerine kolay ve güvenli internet kullanımı deneyimi yaşatmaya önem veren Türk Telekom Satış ve Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Ümit Önal, “Pratik Çözüm uygulaması ile müşterilerimiz kendi kişisel Wi-Fi bilgilerini gizli tutabiliyorlar. Uygulamadaki Wi-Fi ayarları üzerinden Pratik Çözüm kullanıcıları evlerine gelen misafirlere ayrı bir kablosuz ağ ve şifre üreterek kendi Wi-Fi bağlantı bilgilerini paylaşmak zorunda kalmıyor. Böylece, kullanıcılarımızın internet güvenliğini de sağlamış oluyoruz” dedi. Önal, Pratik Çözüm uygulaması sayesinde müşterilerin bilgisayar kaynaklı, kablosuz ağ, lokal ağ ayarları gibi bağlantı problemlerini dışarıdan hiçbir destek almadan giderebileceklerini açıkladı ve ekledi: “Pratik Çözüm, kullanıcılarımıza aynı zamanda güvenli bir internet deneyimi de sunuyor. Pratik Çözüm uygulamasında bulunan “Cihazlarım Menüsü”nden kullanıcılarımız modemlerine bağlı olan bütün cihazları görebiliyor ve tanımadıkları bir cihazı tespit ettikleri durumda modemlerini uzaktan yeniden başlatabiliyor ya da Wi-Fi şifrelerini değiştirebiliyorlar.” Cihazlarını Wi-Fi’ya ilk defa bağlayacak olan müşteriler için de yeni bir özellik mevcut; Pratik Çözüm uygulamasının “Destek Menüsü” altında, bulunan çeşitli cihaz tiplerine göre kullanıcıların internete nasıl bağlanabileceğine dair yönlendirme menüleri de sunuluyor. Pratik çözüm ile yılda yaklaşık 1 milyon işlem kolayca yapılabilecek Kullanıcılarına güvenli internet sağlayan ve bağlantı sorunlarına çözümler sunan Türk Telekom, Pratik Çözüm uygulamasıyla yılda yaklaşık 1 milyon işlemin kolaylıkla yapılabilmesini ve yıllık 1 milyon TL tasarruf elde edilmesini hedefliyor. Bu hedef kapsamında Türk Telekom, Evde İnternet Online İşlemler ile entegre bir yapı kurarak müşterilerin uçtan uca dijital deneyimlerini tek bir platformda gerçekleştirmelerinin önünü açacak. Önceden yalnızca Windows bilgisayarlardan ulaşılabilen Pratik Çözüm’ün, önümüzdeki yıl içerisinde Mac bilgisayarlarda da kullanılabilmesi, uygulamaya kendiliğinden arıza kaydı oluşturma özelliğinin eklenmesi ve mobil uygulamasının tüketicilerle buluşturulması planlanıyor.