Türk Telekom Medya Merkezi

Türk Telekom bir kez daha ‘Türkiye’nin En Değerli Telekomünikasyon Markası’ oldu
16 Haziran 2016

Türk Telekom bir kez daha ‘Türkiye’nin En Değerli Telekomünikasyon Markası’ oldu

Türk Telekom, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın her yıl yayınladığı 'Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100' listesinde, 2016 yılında da ‘Türkiye’nin En Değerli Telekomünikasyon Markası’ oldu. Sekiz yıldır üst üste ‘Türkiye’nin En Değerli Telekomünikasyon Markası’ olma başarısını gösteren Türk Telekom, Türkiye’nin “lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketiolduğunu bir kez daha kanıtladı. Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi olarak mobilev telefonuevde internet ve TV platformlarında, bireyselve kurumsal müşterilerine kaliteli ve uygun fiyatlı hizmetler sunan Türk Telekom, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in her yıl açıkladığı "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" listesinde 2016 yılında da ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ oldu. Ocak ayında gerçekleştirdiği marka birleşmesi sonrasında yılın ilk çeyreğini yüzde 11’lik gelir büyümesiyle kapatan Türk Telekom, “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” listesinde sekiz yıldır aralıksız “Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası” unvanını taşıyor. Rami Aslan: “Marka değerimizi, iletişim ve eğlence alanındaki yenilikçi ürün ve servislerimizle müşterilerimiz için değere dönüştürmekte kararlıyız” Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi olarak Türk Telekom’un marka değerini “müşteriler için değer”e dönüştüreceklerini vurgulayan Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, “175 yıl durmadan ‘Türkiye’ye değer’ vizyonu ile çalışarak bu marka değerini yarattık. 38 milyon müşterimizin hayatına hız, kolaylık ve eğlence katan teknolojik ürün ve servisler sunma vizyonuyla çalışıyoruz. Bu vizyonumuzun bir sonucu olarak sekiz yıldır üst üste ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’ unvanına sahip olmanın gururunu yaşıyoruz. Önümüzdeki dönemde, altyapı yatırımlarındaki sektör öncülüğümüzü üstyapıya da taşımaya devam edeceğiz. Türkiye’nin lider dijital müzik platformu Türk Telekom Müzik, dijital oyun platformumuz Playstore, Türkiye’nin en geniş eğitim içeriğine sahip online eğitim platformumuz Vitamin, UEFA özel yayın haklarına sahip TV platformumuz Tivibu ve Türkiye’nin operatörler arası ilk internet tabanlı ses ve mesajlaşma servisi Wirofon’un yanı sıra iletişim ve eğlence teknolojileri alanında yenilikçi ürün ve servisler geliştirmeye hız kesmeden devam edeceğiz.” dedi.

Diğer Basın Bültenleri ve Görseller
16 Haziran 2016

AssisTT, Burdur lokasyonu çalışanlarını Sunay Akın’la buluşturdu

Türk Telekom Grup şirketi AssisTT, ünlü şair ve araştırmacı Sunay Akın ile 13 farklı şehri ziyaret e ...

Devamını Oku
16 Haziran 2016

Türk Telekom “Türkiye’ye Değer” dedi, Gönül Dağı ile gençlere kucak açtı

Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın Gönül Dağı projesi ...

Devamını Oku