‘Sen yeter ki hayal et’, Türk Telekom her zaman yanında
- Türk Telekom, yeni iletişim stratejisinin detaylarını Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun’un ev sahipliğinde Salt Galata’da düzenlediği bir basın toplantısı ile duyurdu.
- Türk Telekom, yeni iletişim stratejisi kapsamında yıl boyunca yapacağı iletişimle sunduğu teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücünü anlatacak. Türk Telekom ayrıca, yenilediği iletişim stratejisi kapsamında tüketicilere artık ‘Sen Yeter ki Hayal Et’ sloganıyla seslenecek. Türk Telekom, yeni sloganıyla insanlara hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi sunduğunun, onlara ise sadece ‘hayal etmenin’ kaldığının altını çiziyor.
- Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, yıl boyunca insanlara “Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona ulaşman için çok önemli bir araç ve biz de Türk Telekom olarak yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele ulaşmana ve hatta bu potansiyeli aşmana olanak sunuyoruz. Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyeceğiz.” dedi
Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom, yeni pazarlama iletişimi stratejisini hayata geçirdi. Türk Telekom’un yeni iletişim stratejisi, Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun’un ev sahipliğinde Salt Galata’da düzenlenen basın toplantısı ile duyuruldu. Türk Telekom yeni iletişim stratejisi kapsamında, sunduğu teknolojiyle hayallerini gerçekleştirmek isteyen herkesin yanında olduğunu vurgulayacak. Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom, yeni sloganı ‘Sen Yeter ki Hayal Et’ ile insanlara hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi sunduğunun, onlara ise sadece ‘hayal etmenin’ kaldığının altını çiziyor. Ronaldo oynadı, Ümmiye Teyze yönetti Türk Telekom, yeni stratejisi kapsamında ‘Sen Yeter Ki Hayal Et’ sloganıyla yıl boyunca Türk toprağından çıkmış gerçek başarı hikayelerini insanlarla buluşturacak. Bu gerçek kahramanların ilki ise Mersin’in Arslanköy adlı köyünde kurduğu tiyatro ve yazıp yönettiği sinema filmi ile dünyaya sesini duyuran Ümmiye Koçak oldu. Daha önce yazdığı ve yönettiği kadına şiddet sorununu konu edinen "Yün Bebek" filmiyle New York Avrasya Film Festivali'nde büyük ödüle layık görülmüş olan Ümmiye Koçak, dünyanın en başarılı futbolcularından Cristiano Ronaldo’nun yer aldığı, Türk Telekom’un yeni reklam filminde hem oynadı hem de filmin yönetmenliğini üstlendi. Reklam filminde Ronaldo da yaşadığı zorluklara rağmen dünyanın en iyi futbolcuları arasına girmek için hayallerinin peşinden koşmaktan asla vazgeçmediğini anlatıyor. Hakan Dursun: “Odağımız her zaman ve öncelikle ‘insan için teknoloji’” Hızla değişen yeni dünya düzeninde, güncel gelişmeler ve doğan ihtiyaçlar karşısında teknoloji şirketlerine eskisinden daha büyük görev düştüğünü vurgulayan Dursun, “Bu inançla, Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi olarak, iş odağımıza her zaman ve öncelikle insanı koyuyor, ‘insan için teknoloji’ vizyonuyla hizmet vermeye devam ediyoruz. Sunduğumuz teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücüne inanıyoruz. Biz insanları sadece teknolojik ürün ve hizmetlerle buluşturmuyor, onlara iletişimden eğitime, işten, eğlenceye uzanan birçok alanda teknolojinin en büyük yardımcıları olduğu bir hayat tarzı sunuyoruz.” dedi. “İnsanlara ‘Sen yeter ki hayal et, Türk Telekom teknolojisiyle senin yanında’ diyeceğiz” Yeniledikleri iletişim stratejisi kapsamında teknolojinin insan hayatına sunduğu duygusal faydayı öne çıkaracaklarını belirten Hakan Dursun, “İnsanlara ‘Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona ulaşman için çok önemli bir araç ve biz de Türk Telekom olarak yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele ulaşmana ve hatta bu potansiyeli aşmana olanak sunuyoruz. Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyoruz.” dedi. Hakan Dursun, stratejilerini geliştirme aşamasında bireysel ve kurumsal kullanıcıları kapsayan birçok araştırma yaptıklarını belirtti. Dursun, “Bu araştırmalarda gördük ki, Türk Telekom olarak kullanıcıların zihninde ‘Türkiye’yi ileriye taşıyan marka’ algısına sahibiz. İletişim stratejimize yön veren en önemli araştırma sonucu ise kullanıcıların Türk Telekom’un ‘hayallerini gerçekleştirmeleri için bir aracı olduğu’ inancı oldu. Bundan hareketle biz de stratejimizi bu ana tema üzerine oturttuk.” dedi. “Türk toprağından çıkmış bir marka olarak insanımızın azmine inanıyoruz” Gerçek kahramanların yaşanmış başarı hikayelerini anlatan reklam filmleriyle yediden yetmişe tüm Türkiye’ye seslendiklerini belirten Hakan Dursun, “Türk toprağından çıkmış bir marka olarak insanımızın azmine inanıyoruz. Her insanın teknolojimiz sayesinde hayallerini gerçekleştirebileceğine, imkansızı başarabileceğine inanıyoruz. İnsanların, duydukları başarı hikayelerinden ilham alması en büyük temennimiz. Buna aracı olmak amacıyla Türkiye’nin 81 ilinden gerçek başarı hikayelerine ışık tutmayı sürdüreceğiz. Türkiye azimle çalışarak hayaline ulaşma söz konusu olduğunda çok büyük bir potansiyele sahip. Bu nedenle başarı hikayesi bulmakta zorlanacağımızı düşünmüyoruz.” dedi. KUTU 1 Türk Telekom hali hazırda insanların teknolojiyle hayallerine ulaşabilmeleri için projeler yürütmeye devam ediyor. Türk Telekom’un kurumsal sosyal sorumluluk projelerinden “İnternetle Hayat Kolay” 2013’ten bu yana 21bin kişiyi internetle tanıştırdı ve birçok insanın internet sayesinde hayallerini gerçekleştirmesine imkan sağladı. Bu proje kapsamında Rize Çayeli’nde kendi ürettiği çayları önceden sadece eşe dosta satarak hayatını kazanmaya çalışan Ahmet Bey, aldığı internet eğitiminden sonra kendi internet sitesini açarak çaylarını internet üzerinden tüm Türkiye’ye satmaya başladı. Yine Türk Telekom, girişim hızlandırma programı PİLOT kapsamında desteklediği 35 girişimden 21’i şirketlerini kurdu ve 2016 yılında yaklaşık 6 milyon TL ciro elde etti. Bu girişimler mevcutta toplam 141 kişiye istihdam sağlıyor. Bir başka deyişle, insanlar küçük hayallerini gerçekleştirdiklerinde büyük bir ekonomi yaratma potansiyeline sahip. Türk Telekom, yeni pazarlama iletişimi stratejisiyle bu ekosistemin artmasına katkıda bulunmayı, sunduğu güçlü altyapı ve yeni nesil teknolojiyle insanların hayallerini gerçekleştirmeleri için onları harekete geçirmeyi hedefliyor. KUTU 2 Türk Telekom’un yeni reklam filmlerinin çekimi Denizli, Rize, Antalya, Gaziantep, İstanbul ve Çanakkale olmak üzere toplam 6 ilde gerçekleştirildi. Çekimler hazırlıklarla beraber toplam 23 gün sürdü. Çekimlerde yaklaşık 100 kişilik bir ekip görev aldı. Ronaldo ve ÜmmiyeKoçak’ın çekimleri de Madrid ve Mersin’de gerçekleşti. Türk Telekom’un yeni reklam filmlerinin çekimi Denizli, Rize, Antalya, Gaziantep, İstanbul ve Çanakkale olmak üzere toplam 6 ilde gerçekleştirildi. Çekimler hazırlıklarla beraber toplam 23 gün sürdü. Çekimlerde yaklaşık 100 kişilik bir ekip görev aldı. Ronaldo ve ÜmmiyeKoçak’ın çekimleri de Madrid ve Mersin’de gerçekleşti. Ronaldo & Ümmiye / Sen Yeter ki Hayal et Filmi: Reklamveren: Türk Telekom Reklamveren Yetkilisi: Hakan Dursun, Gelincik Onan, İrem Kaya, Göksu Karaman Reklamveren Strateji Ekibi: Barış Karataş, Emre Meriç, Sevil Sert, Nilay Akgül Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL CCO: İlkay Gürpınar Executive Kreatif Direktör: Volkan Karakaşoğlu Yaratıcı Ekip: Berkay Özay, Gamze İçhedef, Galip Makarnacı Marka Ekibi: Ömer Üstündağ, İrem Altuğ, İrem Kara CSO: Toygun Yılmazer Genel Müdür Yardımcısı, Stratejik Planlama: Tuğyan Çelik Stratejik Planlama Ekibi: Can Çalışkan, Vefa Kerim Yeğin Prodüksiyon Ekibi: Ceyda Kayaçetin Schulte, Erman Karahisarlı, Eren Bakırcı Prodüksiyon Şirketi: Kala Film Yapımcı: Hazer Baycan, Berna Öztürk Yönetmen: Ümmiye Koçak Yardımcı Yönetmen: Senem Bay Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler Müzik: Opus Post Prodüksiyon: Sinefekt Türk Telekom Sen Yeter ki Hayal Et Manifesto Filmi: Post Prodüksiyon: Sinefekt Reklamveren: Türk Telekom Reklamveren Yetkilisi: Hakan Dursun, Gelincik Onan, İrem Kaya, Göksu Karaman Reklamveren Strateji Ekibi: Barış Karataş, Emre Meriç, Sevil Sert, Nilay Akgül Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL CCO: İlkay Gürpınar Executive Kreatif Direktör: Volkan Karakaşoğlu Yaratıcı Ekip: Eser Yazıcı, Gamze İçhedef, Erçin Sadıkoğlu, Erhan Dursun, Cem Yolal, Taygun Taşçı, Berkay Vela Marka Ekibi: Ömer Üstündağ, Ceyda Pehlivan, Emel Özşen CSO: Toygun Yılmazer Genel Müdür Yardımcısı, Stratejik Planlama: Tuğyan Çelik Stratejik Planlama Ekibi: Can Çalışkan, Vefa Kerim Yeğin Prodüksiyon Ekibi: Ceyda Kayaçetin Schulte, Erman Karahisarlı, Eren Bakırcı Prodüksiyon Şirketi: Anima Yapımcı: Vehbi Berksoy, Seda Eroğlu Yönetmen: Aytuğ Üngör Görüntü Yönetmeni: Burak Turan Müzik: Jingle House Post Prodüksiyon: Sinefekt