Türk Telekom Medya Merkezi

Müşteri Deneyiminde İki Büyük Ödül Türk Telekom'un
18 Mayıs 2017

Müşteri Deneyiminde İki Büyük Ödül Türk Telekom'un

Türk Telekom, Marketing Türkiye tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen A.L.F.A Ödülleri’nde iki kategoride büyük ödülün sahibi oldu.

 

Xsights Araştırma ve Danışmanlık şirketi tarafından gerçekleştirilen Müşteri Deneyim Endeksi araştırmasının birincilerine verilen ödüllerde Türk Telekom, ‘İletişim Sektörü’ kategorisinin, Tivibu ise ‘Dijital Platform’ kategorisinin birincisi oldu. Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom, 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen A.L.F.A. (Actionable, Leader, Fast, Ambitious) Müşteri Deneyimi Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre iki kategoride birincilik elde etti. Marketing Türkiye Dergisi öncülüğünde Xsights Araştırma ve Danışmanlık şirketi tarafından gerçekleştirilen A.L.F.A. Müşteri Deneyimi Endeksi araştırmasının sonuçları 17 Mayıs, Çarşamba akşamı Kemer Country Club’da düzenlenen bir etkinlikle açıklandı. Gecede, 40 kategorinin kazananları ödülünü teslim aldı. Türk Telekom’un ödüllerini Çağrı Merkezi Operasyonları Direktörü Eniz Akdağ aldı. İletişimin lideri Türk Telekom, dijital platformun en büyüğü Tivibu Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından yapılan A.L.F.A. Müşteri Deneyimi Endeksi’nde markaların yaşattığı müşteri deneyimini ölçümlemek adına; net tavsiye skoru, memnuniyet durumu, şikayet yaşandı ise bu konudaki çözüm odaklılığı ve şikayet yönetiminin müşterinin beklentisini karşılayıp karşılamadığına ilişkin sorular yöneltildi. Araştırmada ayrıca, müşterilere ödediği paranın karşılığını alıp almadığı da soruldu. Türk Telekom, gerçekleştirilen araştırma sonucunda ‘İletişim Sektörü’ kategorisinde birinci oldu. IPTV, uydu, akıllı cihazlar, web ve akıllı TV gibi tüm platformlarda güçlü ve zengin bir televizyon deneyimi sunan yeni nesil TV platformu Tivibu ise ‘Dijital Platform’ kategorisinde birinciliğe layık görüldü. Müşteri Deneyimi Endeksine 64 bin kullanıcı katıldı Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından 64 bin kullanıcısı bulunan ‘Türkiye’nin Sesi Paneli’ üzerinden online yöntemle düzenlenen araştırma, 24 Nisan – 2 Mayıs 2017 tarihleri arasında kullanıcılar tarafından gerçekleştirildi. Araştırmada, sadece araştırma kapsamında yer alan sektör ve markaların kullanıcıları yer aldı. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren çeşitli firmaların performansları gözlemlenerek, sektörler arası farklılıklar tespit edildi ve en sağlıklı sonuçlara ulaşılması sağlandı.

Diğer Basın Bültenleri ve Görseller
18 Mayıs 2017

Global Telecoms Business’tan Türk Telekom’a iki ödül birden

Türk Telekom, Global Telecoms Business Innovation (Uluslararası İş İnovasyonu) Ödülleri’nden iki ödü ...

Devamını Oku
18 Mayıs 2017

Türk Telekom Çevik Stüdyo’ya ATD'den iki ödül birden

Türk Telekom, Çevik Stüdyo uygulamasıyla dünyanın yetenek gelişimi konusundaki en önemli uluslararas ...

Devamını Oku