Türk Telekom Medya Merkezi

Kadın girişimciliğine Türk Telekom’dan dijital katkı
08 Mart 2021

Kadın girişimciliğine Türk Telekom’dan dijital katkı

Türk Telekom, ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ projesiyle kadın girişimciliğini destekleyerek onların başarı hikâyeleri yazmalarına liderlik etmeye devam ediyor.  Proje kapsamında; 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel hayata geçirilen ‘Dijital Pazar Yeri’ etkinliğine katılan 10 kadın ürünlerini ve hikâyelerini paylaştı.

 

 

Türk Telekom, üreten kadınları dijital teknolojilerle destekliyor. Türk Telekom’un kadının toplumdaki yerinin güçlendirilmesini ve üretim ekonomisine aktif katılımını sağlamayı amaçladığı “Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay” projesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü öncesinde yaptığı ‘Dijital Pazar Yeri’ etkinliğiyle devam ediyor. Türk Telekom’un Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Habitat Derneği iş birliğiyle hayata geçirdiği “Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay” projesi doğrultusunda, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında ‘Dijital Pazar Yeri’ etkinliği düzenlendi. Çevrimiçi düzenlenen etkinliğe, kariyer hedeflerini değiştirerek kurumsal hayata veda edip kendi ürünleriyle markalarını yaratan kadınlar ile daha önce hiç çalışmamış ancak el emeği ürünlerini internetten kitlelere ulaştıran 10 kadın katıldı. Kadınlardan ilham veren hikâyeler Proje kapsamında aldıkları dijital pazarlama eğitimiyle girişimcilik potansiyellerinin farkına varan kadınlar, ürünlerini ve hikâyelerini paylaştılar. Eski spor spikeri Dilara Tamara Ersoy Yamakoğlu, sevdiği uğraşı keşfederek işe dönüştürmenin kariyer olarak görülmemesi algısını kırmak istediğini, el emeği ürünler üretmenin çaresizlikten kaynaklı bir mecburiyet olmadığını ifade etti. Tayininin çıktığı köy okulunda çocukların oyuncakları olmadığını fark ederek kendi girişimini başlatan öğretmen Aygül Küçükçanakçı ise gezici oyuncak atölyeleri düzenleyerek diğer kadınlara rol model olmayı hedeflediğini söyledi. Türk Telekom, ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ projesiyle bugüne kadar 5 bin kadına ulaştı. Kadınlar, dijital pazarlama eğitimi başta olmak üzere, ürünleri için doğru sosyal medya mecralarının belirlenmesi, hedef kitle seçimi, e-ticaret mevzuatları, daha etkili pazarlama yöntemleri konularında profesyonelleşti. 

Basın Kiti

Basın Kitini İndir
Diğer Basın Bültenleri ve Görseller
08 Mart 2021

Türk Telekom’dan, 5 alanda önemli başarı

Türk Telekom, global ölçekteki şirketlerin "mobil ağ deneyimini ölçmek" konusunda uzmanlaşmış bağıms ...

Devamını Oku
08 Mart 2021

AssisTT bir kez daha dünyanın en iyi çağrı merkezi oldu

Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, tüm dünyada çağrı merkezi sektörünün en prestijli ...

Devamını Oku