Türk Telekom Medya Merkezi

AssisTT, bir kez daha “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçildi
28 Ekim 2017

AssisTT, bir kez daha “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçildi

AssisTT, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödül organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın (Çağrı Merkezi Dünyası Ödülleri) küresel finallerinde büyük bir başarıya imza attı ve 3 altın ödül aldı. “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” dallarında 3 altın ödül kazanan AssisTT, 200 üye ülkeden pek çok dünya devini geride bırakarak Türkiye adına önemli bir başarıya imza attı. Türk Telekom iştiraki AssisTT, hizmet kalitesi ve üstün teknolojisiyle uluslararası alandaki başarılarını artırarak sürdürüyor. Çağrı merkezi sektörünün küresel çapta en prestijli ödül organizasyonlarından olan Contact Center World Awards’un Londra’da gerçekleştirilen dünya finallerinde yarışan AssisTT rakiplerini geride bırakarak “Büyük Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” dallarında 3 altın ödül ile döndü. 10. yılında dünya zirvesinde Kuruluşunun 10. yılında 20 ilde 27 lokasyonda hizmet veren ve yaklaşık 12 bin çalışanı bulunan AssisTT, geçen yıl kazandığı dünya birinciliğini bu yıl da tekrarladı. AssisTT, ayrıca Sağlık Bakanlığı ile gerçekleştirdiği Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) projesi ile En İyi Dış kaynak İş Ortaklığı (Best Outsourcing Partnership) birincilik ödülünü ve elektrik dağıtım şirketlerine yönelik geliştirdiği anlık bilgilendirme hizmeti sağlayan TESLA inovasyon projesi ile de En İyi Teknoloji İnovasyonu (Best Technology Innovation) birincilik ödülünü kazandı. Türkiye’nin gelişen ve lider rolü küresel düzeye taşındı Ödüllerle ilgili bir açıklama yapan AssisTT Genel Müdürü Cemil Yıldırım, “En kaliteli çağrı merkezi hizmetini, 365 gün 24 saat kesintisiz bir şekilde sağlıyoruz. Güçlü teknolojik altyapımız ve etkin insan kaynağı yönetimimizle, hizmet anlayışımızı geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine taşıdık. AssisTT’in artık küresel bir oyuncu olduğunu gösteren bu ödülleri, müşteri hizmetlerinin önemini kavramış, müşterilerimizle empati yapabilen çalışanlarımız sayesinde kazandık. Ödüllerimiz aynı zamanda Türkiye’nin gelişen ve lider rolünü küresel düzeye taşıması nedeniyle de bizde büyük gurur yarattı. Gösterdiğimiz bu başarıda emeği geçen tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum.” dedi. Dünyanın en prestijli çağrı merkezi ödülleri Contact Center World, dünyanın dört bir yanındaki 200'den fazla ülkeden 178.000 üyesiyle dünyanın en büyük iletişim merkezi derneği. Dünyadaki tüm çağrı merkezlerine ilham verici uygulamalara dair bilgi paylaşımı yapmaya ve en iyi uygulamaları ödüllendirmeye adanmış olan Dünya Çağrı Merkezi Ödülleri 12 yıldır veriliyor.

Diğer Basın Bültenleri ve Görseller
28 Ekim 2017

Türk Telekom’a Uluslararası İnovasyon Ödülü

Türk Telekom, dünyanın önde gelen kurumsal yazılım şirketlerinden SAP’nin “SAP HANA İnovasyon Ödülle ...

Devamını Oku
28 Ekim 2017

Türk Telekom Bilişim 500’den 5 Ödülle Döndü

Türk Telekom, Türkiye’nin önde gelen sektör araştırması Bilişim 500’ün 18. yılında da zirveyi kimsey ...

Devamını Oku