Türk Telekom TİVİBU, TV pazarında ikinci sırada
Türk Telekom TİVİBU, ödemeli TV pazarında sunduğu üstün teknolojinin ve zengin içeriğinin gücüyle pazarda ikinci sırada yer aldığını açıkladı. Hayata geçirdiği ilklerle geleneksel televizyon yayıncılığı anlayışını değiştiren TİVİBU, sunduğu yeni kampanya ile ödemeli televizyon pazarında bir ilke daha imza attı. Türk Telekom TİVİBU, zengin dizi, müzik, film, belgesel ve spor içeriklerinin yer aldığı TİVİBU Süper Paket’ini 5 TL’den başlayan fiyatlarla müşterileriyle buluşturuyor. Müşteriler, yeni TİVİBU aboneliklerinde 39 Türk Lirası’na sunulan dopdolu içeriğe sahip Süper Paket’e Türk Telekom faturalı mobil hatları referans göstererek 5 Türk Lirası’ndan başlayan fiyatlarla sahip olabilecekler. Yeni kampanyadan faydalanan kullanıcılar, dünya yıldızlarının boy gösterdiği UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi maçlarını takip edebilecek; futboldan tenise, basketboldan golfe geniş yelpazedeki spor karşılaşmalarının heyecanının yanı sıra gişe rekortmeni yerli ve yabancı filmleri TİVİBU farkıyla izleyebilecek. Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, “Türk Telekom TİVİBU ile televizyon yayıncılık anlayışını değiştiriyor, içeriğimizdeki ve teknolojimizdeki atılımlarla sektörü yeniden şekillendiriyoruz. 2 milyon 12 bin kullanıcımıza en zengin TV platformu deneyimini sunuyoruz. IPTV, uydu, akıllı cihazlar, web ve Smart TV gibi tüm platformlarda, güçlü ve zengin bir televizyon deneyimi sunan tek operatörüz. Hedefimiz entegre operatör olmamızın verdiği sinerjiyle, daha fazla kullanıcıyı TİVİBU’nun ayrıcalıklı dünyasıyla buluşturmak” dedi.Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom’un yeni nesil TV platformu TİVİBU, seç izle, kırmızı halı, uygulama dükkanı, sosyal tivi gibi güçlü içeriği ve uygun teklifleri ile ödemeli TV pazarında ikinci sırada yer aldığını açıkladı. Tek üyelikle TV, bilgisayar, telefon ve tablet üzerinden erişilebilen TİVİBU, pazardaki bu konumunu ise bugüne kadarki en uygun fiyatlarla oluşturduğu yeni kampanyasını müşterilerine sunarak kutluyor ve Türkiye’de bir ilke imza atıyor. Türk Telekom TİVİBU’dan bir ilk: UEFA’dan gişe rekortmeni filmlere, dopdolu içerik 5 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye ödemeli TV pazarında güçlü bir kampanyaya imza atan Türk Telekom TİVİBU, “5TL TİVİBU Uydu Süper Paket” kampanyasıyla TİVİBU’nun uydu platformundaki ayrıcalıklı deneyimini, en uygun fiyatlarla sunacak. Türk Telekom mobil faturalı hattı referans olarak gösteren müşteriler, yeni Tivibu aboneliklerinde, TİVİBU’nun Süper Paketi’ne 5 TL’den başlayan fiyatlarla sahip olabilecek. Kampanya kapsamındaki kullanıcılar, kullandıkları operatör fark etmeksizin, referans gösterdikleri Türk Telekom mobil faturalı hattın tarifesine göre, 39 TL’ye sunulan Süper Paket’ten; 5 TL, 9 TL ya da 12 TL fiyatlarla yararlanabilme fırsatını yakalayacak. “TV pazarındaki konumumuzu müşterilerimizle güçlendiriyoruz” Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, Türkiye’nin entegre operatörü olmanın verdiği güç ile yayıncılık alanında attıkları adımları pekiştirdiklerini vurgulayarak, “Yeni nesil televizyon platformumuz Türk Telekom TİVİBU’da bugüne kadar Türkiye’deki geleneksel TV yayın anlayışını değiştiren pek çok ilke imza attık ve TV pazarındaki gücümüzü artırdık. Bu çerçevedeki bir diğer hedefimiz entegre operatör olmamızın verdiği sinerjiyle, daha fazla kullanıcıyı TİVİBU’nun ayrıcalıklı dünyasıyla buluşturmak. Bu kapsamda da Türkiye’de bir ilke imza atıyoruz. Kullandıkları operatör fark etmeksizin, tüm müşterileri, 5 TL’den başlayan fiyatlarla dopdolu içerikteki Süper Paket ile buluşturacağız. Kampanyayı tercih eden kullanıcılara, dünyanın en prestijli spor organizasyonlarından UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi karşılaşmalarını, Avrupa futbol liglerinden tenise, basketboldan golfe birçok daldaki sporun heyecanını, yerli ve yabancı gişe rekortmeni filmlerden oluşan dopdolu zengin içeriği sunacağız. Pazardaki konumumuzun güçlenmesinde, müşterilerimizin kendilerine sunduğumuz birbirinden avantajlı teklifleri benimseyip, keyifle TİVİBU dünyasının bir parçası olmalarının rolü çok büyük. Bu nedenle her bir müşterimize teşekkür ediyor ve onlar için her geçen gün daha iyisini yapmak adına durmaksızın çalışacağımızın sözünü veriyoruz” dedi. “2 milyon 12 bin ödemeli televizyon kullanıcısına en gelişmiş deneyimi sunuyoruz” Türk Telekom TİVİBU olarak, müşterilerine hem teknik hem de içerik açısından yayıncılık dünyasının ulaştığı en yüksek seviyede hizmet sunduklarını belirten Dursun, sözlerine şu şekilde devam etti: “Geliştirdiğimiz kullanıcı dostu teknolojilerle, Türkiye’yi televizyon yayıncılığı alanında ilklerle tanıştırdık ve tanıştırmaya devam ediyoruz. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de izleyiciler kaliteli içeriği tercih ediyor, bunun için ücretli aboneliğe yöneliyor. Türkiye’de tüm platformlar dahil 7 buçuk milyondan fazla ödemeli TV abone sayısına ulaşan pazarda Türk Telekom olarak televizyon yayıncılığını değiştiriyor, içeriğimizdeki ve teknolojimizdeki atılımlarla sektörümüze yön veriyoruz. IPTV, uydu, akıllı cihazlar, web ve Smart TV gibi platformların hepsinde ve tüm cihazlarda, 2 milyon 12 bin televizyon kullanıcısına zengin içerikte ve gelişmiş teknolojik özelliklerde TV deneyimi sunuyoruz. Tüm bu platformlarda, güçlü ve zengin bir televizyon platformu deneyimi sunan tek operatörüz. Temmuz 2015 itibariyle uydu üzerinden de yayın yapmaya başladık. Uyduya çıkarken amacımız, TİVİBU’yu daha geniş kitlelere ulaştırmak, TİVİBU’nun herkese hitap eden içeriği ve gelişmiş yayın özellikleri ile tüm Türkiye’nin tanışmasını sağlamaktı. Ödemeli televizyon pazarında ikinci sırada yer alarak, bu alandaki hedeflerimize hızla yaklaştık” dedi. Kampanyayı tercih eden kullanıcılar UEFA Avrupa ve Şampiyonlar Ligi dahil tüm spor karşılaşmalarını, sinema kanallarını ve Türk Telekom TİVİBU’nun tüm zengin içeriğini gerçek 4 ekran deneyimi ile cepten, web’den, tabletten ve Smart TV’lerden TİVİBU GO Süper Paket ile 3 ay ücretsiz izleyebilecekler.