Türk Telekom Medya Merkezi

Dijital Dünyadan Haberler
16 Mart – 22 Mart 2019

Dijital reklam dünyası ve sosyal medyada yaşanan gelişmeler hız kesmiyor. İlk haberimiz Google’dan. Geçtiğimiz yıl reklam kurallarını ihlal eden tam 2,3 milyar reklamı yasaklayan Google, ayrıca her gün 6 milyon civarında da reklam yasaklıyor. Amaç, internet kullanıcılarının kendilerini güvende hissetmesi. İkinci haber televizyon üreticisi Vizio’dan. Bu sayede hedefli reklamlar, artık akıllı televizyonlarda olabilecek. Ve haftanın son haberi Facebook’tan. Marka, potansiyel olarak ayrımcılık oluşturabilecek bazı hedefleme seçeneklerine son vereceğini resmen duyurdu. O halde detaylar için, haydi videoya geçelim.

1)Google’dan “İyi reklam – Kötü reklam” açılımı geldi.
2)Televizyon üreticileri reklam platformu oluyor.
3)Facebook, konut, iş ve kredi reklamları için hedefleme seçeneklerini daraltıyor.